سوالات متداول

بله. شما می توانید بلیط اتوبوس خود را با ارائه کارت شناسایی معتبر و پیامک شماره بلیط به تعاونی مورد نظر به صورت چاپ شده دریافت نمایید.

شما می توانید از طریق شماره تماس های مستقیم (41609000-021) با پشتبانی سایت پایانه ارتباط بگیرید. به علاوه می توانید از طریق ایمیل payaneh.ir@yahoo.com و اینستاگرام پایانه مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

این سامانه سرویس دهنده اینترنتی برای تامین بستر مناسب فروش اینترنتی میباشد و وابسته به هیچ شرکت مسافربری نیست .لذا اطلاع و دخالتی در مورد جزییات سرویسها و خط سیر بیش از 700 شرکت مسافربری فعال در این سایت ندارد.کلیه خط سیرها و مسیرها ، نرخها و ساعات سرویس توسط مسئولین مربوطه در شرکتهای مسافربری ارائه میگردد و خدمات ارائه شده بر اساس سرویس دهی روزانه شرکتهای مسافربری طرف قرارداد میباشد. لذا مشکلات خود را در زمینه نرخ، عدم سرویس دهی و مسایل مشابه به مدیران شرکتها و یا نمایندگان سازمان حمل و نقل و راهداری در شهرستان مربوطه اطلاع دهید . از طریق دفتر راه و مسافر در تمامی ترمینال های کشور و یا سامانه شکایت 141 در دسترس می باشد.

طبق قوانین سازمان راه و اتوبوسرانی حضور مسافر نیم ساعت قبل از حرکت در ترمینال شهر مبدا اجباری است. در صورتی که هماهنگی لازم با شرکت مسافربری را جهت سوار شدن در بین راه انجام دهید باز هم ممکن است که راننده شما را سوار نکند. پیشنهاد سایت پایانه حضور مسافر در پایانه شهر مبدا و دریافت بلیط چاپی و سوار شدن به اتوبوس می باشد.

سرویس هایی که با عنوان "مقصد نهایی " مشخص شده اند، این احتمال را دارند که مسافر را در خارج ترمینال پیاده کنند. ( به طور مثال در کمربندی،پلیس راه و یا قسمتی به جز ترمینال که با مرکز شهر فاصله دارد.)

در لینک استعلام بلیط بررسی نمایید ، در صورت عدم صدور بلیط حداکثر ظرف ۴۸ ساعت (بدون احتساب پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل ) مبلغ باید به حساب شما برگردد . لطفا پس از گذشت موعد یاد شده حساب خود را کنترل نمایید در صورت عدم برگشت مبلغ فرم زیر را پر نمایید تا از سمت بانک پیگیری گردد : ۱- اگر پرداخت از درگاه اقتصادنوین انجام شده: اقتصاد نوین ۲- اگر پرداخت از درگاه سامان انجام شده: سامان توجه فرمایید که درگاه بانک پذیرنده ربطی به بانک کارت شما ندارد یعنی اگر مثلا با کارت بانک سامان از طریق درگاه اقتصادنوین پرداخت نموده اید که ناموفق بوده فرم شماره یک مربوط به اقتصادنوین را پرنمایید.

بله. شما می توانید بلیط اتوبوس خود را با ارائه کارت شناسایی معتبر و پیامک شماره بلیط به تعاونی مورد نظر به صورت چاپ شده دریافت نمایید.

شرایط استرداد آنلاین بر طبق ضوابط خرید (که هنگام خرید تایید نموده اید) بقرار زیر می باشد. 1- استرداد آنلاین تنها در صورتی قابل انجام می باشد که بلیط شما در ترمینال مبدا چاپ یا استرداد نشده باشد. 2- پس از استرداد وجه قابل استرداد تا 72 ساعت آینده، به صورت خودکار به کارت بانکی که خرید از آن انجام شده واریز میگردد. 3- استرداد در ترمینال مبدا در هر زمان قبل و بعد از حرکت بر طبق ضوابط و با دریافت وجه حضوری امکان پذیر است مشروط به اینکه بلیط قبلا به صورت آنلاین استرداد نشده باشد.

تا یک ساعت مانده به حرکت اتوبوس، شما میتوانید بلیط خود را از طریق پایانه باکسر 10 درصد استرداد کنید. بعد از این زمان، استرداد با کسر 50 درصد مبلغ بلیط امکانپذیر است ( لازم به ذکر است در صورت چاپ بلیط در پایانه مسافربری امکان استرداد آنلاین بلیط وجود ندارد )

از قسمت گذرواژه ام را فراموش کرده ام استفاده نمایید . شناسه و رمز جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

از لینک "حساب من" دکمه تغییر رمز استفاده نمایید.